Never Perfect



♥ The mom of two beautiful children named Medina Sofea and Mikael Syarf ♥
Entries About Link D-I-Y

Music Player

  Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers
Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: ♥ Fash Nurfazlina ♥

send out my invitations (:
last Thursday, all the teachers hve a meeting
since school holidays are just around the corner
i took this opportunity to send out my invitation cards
konon x perlu bersoal jwb sbb the meeting will start soon
skali the headmistress hve some works to settle n meeting is postpone
sweating lyke crazee da tyme tuh sbb the man teachers mula mengusik
then one of them ask whether all of the teachers hve got their card or not thru the mic
he asks the teachers to take a look at my card
ouhh my! blushing gler tyme tuh haha
i’m not a shy person tp sy mengambil ms yg agak lama utk distribute all the cards
itu pon setelah d’paksa oleh kak kira ngee
bfoe this sy sgt suke melihat wedding card org laen
but when it comes to my turn segan haha
tp lega selesai suda satu perkara
jemputan utk lecturers n member d’mktb juga suda selesai!
by post so perasaan biasa shj :D
d’sbbkn itu, ada yg bertanya bila sy mao upload my invitation d’fb n tag all the members
saba yeaa bukan apa, jika boley sy mao tetamu yg dpt my real card
melihat t’lebih dahulu kad sy d’alam nyata sebelum d’alam maya (:
foe me, perasaannya suda tentu sedikit b'beza! ntah
jd mungkin two weeks bfoe my majlis, bru sy akan upload d’fb (:
tp kannn gotten so many compliments on my invitations (:
mode : sukeee! turned on! (:


Older Post | Newer Post