Never Perfect



♥ The mom of two beautiful children named Medina Sofea and Mikael Syarf ♥
Entries About Link D-I-Y

Music Player

  Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers
Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: ♥ Fash Nurfazlina ♥

Medina vs Laptop ✿◕ ‿ ◕✿
Tahukah anda post tadi tersimpan sebagai draft hampir 3 hari?
Medina tidak mahu beralah langsung dengan laptop mama.
Medina dan laptop, masing-masing menjerit minta dipangku.
Sudah tentu laptop tewas, Medina pula terlentok atas riba mama HAHAHA!
Yang peliknya dengan mama, Medina suka sangat melekap seperti koala.
Posisi yang paling disukai; meniarap di atas dada mama.
Mungkin sudah terbiasa selama 37 minggu 2 hari dalam kandungan, 
perlu ada contact erat bersama ibu, baru Medina lena dan tenang!
Heyy faz, jangan harap larr nak update blog seperti selalu.
Dapat bukak blog dan approve comment from reader pon mujur!
Dapat post 2 entry dalam masa satu hari seperti ini saya kira 
sebagai satu keajaiban alam HAHAHA!
Okayy okayy cut the craps!
After 4 days lahir, Medina has jaundice tapi not at very high levels.
Kena buat blood test called bilirubin test for 2 times.
My dad and my husband yang taking Medina to the hospital.
Saya stay di rumah sambil menangis teresak-esak HAHAHA!
Okayy tak kelakar langsung, hati ibu mana yang tak risau.
 Lega bila second test, bilirubin level is considered normal.
Malam berikutnya, sekali lagi saya tewas.
Gundah gulana apabila badan Medina sedikit panas.
Measure her temperature from her forehead, 38.5°.
Untuk kesekian kalinya, bawa Medina ke klinik.
Saya turut serta tetapi hanya tunggu di dalam kereta.
Tak sanggup lihat sekiranya bayi sekecil Medina dicucuk.
Wanita selepas bersalin memang sedikit emosi.
Tapi saya memang sudah sedia kala emosi dan sensitif heh!
Sementara menanti Medina, saya isi sedikit masa tersebut dengan 
aaa errr ... menangis HAHAHA! 
Pon tak kelakar, sekali lagi saya guna phrase hati ibu mana yang tak risau.
 Alhamdulillah, rupa-rupanya termometer tersebut tidak accurate.
Dasar termometer murahan HAHAHA tetiba salahkan termometer!
 okayy sekeping gambar Medina, mari layan.
 

Labels:



Older Post | Newer Post